Jak vytvořit unikátní prodejní výhodu nad konkurencí a jak ji prezentovat? V tomto díle vám vysvětlím význam USP a rozdíl mezi Tagline a Claim.
▼
Obsah:
➜ 0:23 - Co je USP
➜ 3:53 - Co je Tagline a Claim
➜ 5:40 - Velký rozbor Claimů nejznámějších značek
▼
Konkurenční výhodu můžete získat i pouhým zmíněním správného sloganu, který upevní a posílí prezenci vašeho podnikání. Obratná slova (texty) jsou v tomto pojetí tou nejsilnější zbraní pro vytvoření kvalitního USP. Každá prodejní výhoda, nebo vlastnost produktu, na který v claimu upozorňujete, by měla být pravdivá, ale může zde být použito podobenství nebo nadsázka. Např. Redbull - vám dává křídla.
▼
Vysvětlím vám, jaký je rozdíl mezi Tagline a Claim. Kdy se používají a také udělám velký rozbor Claimů nejznámějších značek.
▼
Kdy si ve svém podnikání sami vytvoříte chytlavý Claim, který bude dobře mapovat váš produkt, můžete se tím odlišit od konkurence a současně svým zákazníků tzv. "vlézt do hlavy". Při nákupním rozhodování pro ně můžete působit jako důvěryhodnější, známější, nebo i lepší dodavatel.
▼
Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
➜ Mrkni na můj web http://zsf.cz
▼
Obsah:
➜ 0:23 - Co je USP
➜ 3:53 - Co je Tagline a Claim
➜ 5:40 - Velký rozbor Claimů nejznámějších značek
▼
Konkurenční výhodu můžete získat i pouhým zmíněním správného sloganu, který upevní a posílí prezenci vašeho podnikání. Obratná slova (texty) jsou v tomto pojetí tou nejsilnější zbraní pro vytvoření kvalitního USP. Každá prodejní výhoda, nebo vlastnost produktu, na který v claimu upozorňujete, by měla být pravdivá, ale může zde být použito podobenství nebo nadsázka. Např. Redbull - vám dává křídla.
▼
Vysvětlím vám, jaký je rozdíl mezi Tagline a Claim. Kdy se používají a také udělám velký rozbor Claimů nejznámějších značek.
▼
Kdy si ve svém podnikání sami vytvoříte chytlavý Claim, který bude dobře mapovat váš produkt, můžete se tím odlišit od konkurence a současně svým zákazníků tzv. "vlézt do hlavy". Při nákupním rozhodování pro ně můžete působit jako důvěryhodnější, známější, nebo i lepší dodavatel.
▼
Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
➜ Mrkni na můj web http://zsf.cz
USP - Unique Selling Proposition + rozbor Claimů - ZeptejSeFilipa (40. díl) | |
691 views views | 8,978 followers |
19 Likes | 19 Dislikes |
Education | Upload TimePublished on 30 Sep 2016 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét