Know-how upíry najdete v každém podnikání a i mimo něj. Stalo se vám už, že se s vámi někdo chtěl o něčem čemu nerozumí poradit? To by bylo ještě v pořádku, protože je správné mít otázky a být zvídavý. Rozdílem ale je, když se vás klient chce pod záminkou nezávazné schůzky ptát na odborné věci, ke kterým jste mohli dojít pouze vy pilným studiem a nezaměnitelnými zkušenostmi v oboru. Za takovou konzultaci, která klientovi v podstatě ušetní stovky hodin studia by měla stát vždy vaše hodinová sazba.
V dnešním dílu jsem zdůraznil tento nejčastější fenomén ztráty cenného času všech podnikatelů na volné noze i všech ostatních , kteří se snaží se svým časem nakládat rozumně a nechtějí své know-how spotřebovat tam, kde se třeba jen klient spokojeně vykecá, vy mu poradíte a nabrané informace pak nevyužije.
Osobně považuji za nejhorší variantu právě tu situaci, kdy poskytnete z dobré vůle správně mířené rady, kterými se pak klient neřídí a pouze hledá službu, kterou by mohl nakoupit levněji. Váš čas do tohoto klienta je pak zcela zbytečnou energií, kterou jste mohli spotřebovat jinde.
Nenechte své know-how upírům a začněte o svém času přemýšlet. Je to jednotka, kterou si už nikdy nikde nenakoupíte. Méně zbytečného kafíčkování docílíte i tak, že svou první schůzku s klientem zpoplatníte hodinovou sazbou. Existuje varianta, kdy je vhodné provádět konzultace zdarma a to v případě, kdy se sami necítíte, že by měl klient za setkání s vámi platit. Vy sami si totiž určujete, zda má váš produkt nějakou cenu, nebo do prvního kontaktu vstoupíte jako do vaší investice.
▼
Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
➜ Mrkni na můj web https://zsf.cz
V dnešním dílu jsem zdůraznil tento nejčastější fenomén ztráty cenného času všech podnikatelů na volné noze i všech ostatních , kteří se snaží se svým časem nakládat rozumně a nechtějí své know-how spotřebovat tam, kde se třeba jen klient spokojeně vykecá, vy mu poradíte a nabrané informace pak nevyužije.
Osobně považuji za nejhorší variantu právě tu situaci, kdy poskytnete z dobré vůle správně mířené rady, kterými se pak klient neřídí a pouze hledá službu, kterou by mohl nakoupit levněji. Váš čas do tohoto klienta je pak zcela zbytečnou energií, kterou jste mohli spotřebovat jinde.
Nenechte své know-how upírům a začněte o svém času přemýšlet. Je to jednotka, kterou si už nikdy nikde nenakoupíte. Méně zbytečného kafíčkování docílíte i tak, že svou první schůzku s klientem zpoplatníte hodinovou sazbou. Existuje varianta, kdy je vhodné provádět konzultace zdarma a to v případě, kdy se sami necítíte, že by měl klient za setkání s vámi platit. Vy sami si totiž určujete, zda má váš produkt nějakou cenu, nebo do prvního kontaktu vstoupíte jako do vaší investice.
▼
Líbí se ti moje marketingová show? Odebírej videa!
➜ http://bit.ly/ZeptejSeFilipa
➜ Mrkni na můj web https://zsf.cz
JAK ZASTAVIT KNOW-HOW UPÍRY - ZeptejSeFilipa (71. díl) | |
1,522 views views | 8,978 followers |
48 Likes | 48 Dislikes |
Education | Upload TimePublished on 5 May 2017 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét